LEHETŐVÉ TESSZÜK A TERMÉKEK 60 NAPON BELÜLI VISSZAKÜLDÉSÉT
A felhasználó (vevő) a megrendelt termékek átvételétől számított 60 napon belül jogosult az Eladónak címen jelezni, hogy eláll az adásvételi szerződéstől, anélkül, hogy ezt a döntését indokolnia kellene! A vevő köteles a termékeket a saját költségén visszaküldeni az eladónak.
A MEGVÁSÁROLT TERMÉKEK VISSZAKÜLDÉSE
Az elállási nyilatkozatot a visszatérítési nyomtatvánnyal együtt kell benyújtania, vagy egy olyan egyértelmű nyilatkozattal együtt, amely egyértelműen jelzi, hogy eláll a szerződéstől – a [email protected]
A visszaküldési űrlap ITT (kattintás) található.
A megvásárolt termékeket a vevő költségére az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló értesítés dátumától számított 60 napon belül vissza kell küldeni az Eladónak.
A megvásárolt termékeket sértetlenül, eredeti csomagolásban és azonos mennyiségben kell visszaküldeni az Eladónak, kivéve, ha a termékek a felhasználó (vevő) hibája nélkül megsemmisültek, megsérültek, elvesztek vagy csökkent a mennyiségük.
Ha a postai csomag, amelyben a felhasználó (vevő) a megrendelt termékeket átvette, fizikailag sérült, a címzett nem veheti át a csomagot a fuvarozótól kapott kárigazolás nélkül, mivel a fuvarozóval szemben reklamációs eljárást kell kezdeményezni.
A TERMÉKEK VISSZAKÜLDÉSI CÍME
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, SI-Slovenija/Szlovénia.
A termékek visszaküldésénél elengedhetetlen a kitöltött visszaküldési űrlap csatolása, amely ITT található (kattintás). A reklamáció rendezéséhez küldjön egy képet a dobozról, a dobozon lévő címkéről és egy képet az összes átvett termékről.
Javasoljuk, hogy csomagját ajánlott küldeményként, szállítólevéllel együtt küldje el, hogy a követelését – akár elveszett csomag esetén is – a szállítólevél alapján, a nyomon követési számon keresztül lehessen rendezni. A szállítólevelet és a fuvarozó nevét elküldheti nekünk e-mailben a [email protected] címre.
Az Eladó visszatéríti a vevőnek a vevő által a megrendelés leadásakor kifizetett teljes vételárat vagy az Eladónak visszaküldött termékek vételárát.
Visszaküldött termékek esetén az Eladó a csomag Nutrisslim raktárba történő visszaküldését követő 60 napon belül visszatéríti a vételárat a vásárlónak. Az Eladó a visszatérítést annak a felhasználónak (vevő) a személyes vagy tranzakciós számlájára teljesíti, amelyről a fizetés történt, vagy amelyet a vevő a visszatérítési űrlapon megjelölt.
HIBÁS A TERMÉK A CSOMAGBAN?
Ha hibás vagy sérült terméket kapott, kérjük, a csomag kézhezvételétől számított 60 napon belül küldjön reklamációt a [email protected] címre a részletekkel (A reklamáció rendezéséhez küldjön egy képet a dobozról, a dobozon lévő címkéről és egy képet az összes átvett termékről.). Ellenőrizzük, hogy jogosult-e új termékkel történő cserére, és ennek megfelelően utasításokat adunk. Kérjük, hogy a megfelelő sorban tüntesse fel a megrendelés számát, és adja meg az üzenetben az összes adatát (keresztnév, vezetéknév, cím és telefonszám), hogy könnyen megtaláljuk a megrendelését, és azonnal feldolgozhassuk a kérését.
HIÁNYOZNAK-E TERMÉKEK A CSOMAGBÓL?
Tudjuk, hogy fontos Önnek, és nekünk is fontos, hogy a megrendelését maradéktalanul megkapja! Mindent megteszünk annak érdekében, hogy rendelését időben és jó állapotban szállítsuk.
Kérjük, 60 napon belül írjon a [email protected] címre, hogy meg tudjuk szervezni a hiányzó termékek szállítását. A tárgyban tüntesse fel rendelési számát, és az üzenetben küldje el nekünk az összes átvett termékről fényképet, a dobozt, amelyben a termékek érkeztek, és a dobozon található szállító szolgáltató címkéjét.
CSAK A FENTI FELTÉTELEKNEK MEGFELELŐ KÖVETELÉSEK KERÜLNEK POZITÍV ELBÍRÁLÁSRA.