Promo icon

100%-os elégedettségi garancia

Promo icon

Expressz szállítás 2-3 munkanapon belül

Promo icon

60 napos visszaküldési jog

Promo icon

100%-os elégedettségi garancia

Promo icon

Expressz szállítás 2-3 munkanapon belül

Promo icon

60 napos visszaküldési jog

Általános szerződési feltételek

1. Általános

Az Általános Szerződési Feltételek a fogyasztóvédelemre vonatkozó előírásoknak megfelelően, a Szlovén Kereskedelmi és Iparkamara ajánlásai, valamint az online és az Elektronikus kereskedés nemzetközi kódexei alapján vannak összeállítva.

A weboldal egy online áruház, ahol az Eladó (vállalat) Nutrisslim d.o.o., Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Szlovénia, Közösségi adószáma: HU30476086 (a továbbiakban: »Eladó«) kínálja termékeit, a vevők pedig megveszik azokat.

Azáltal, hogy a vevő megrendeli az Eladó egyes termékét vagy áruját, az Eladó és a vevő között kötelezettségvállalási viszony jön létre. Az ebből a kapcsolatból eredő minden esetleges vita (a hamis információk miatt a felhasználóról, az ajánlat tartalmáról, az ajánlat tárgyáról és a kínálat áráról stb.) kizárólag az Eladó és a vevő között kerül elszámolásra. Az Eladó és a vevő a weboldalon a kereskedésnek olyan módját fogadják el, amely az internetre jellemző, és így bizonyos mértékig névtelen.

Az online áruházba történő regisztrációval a látogató az e-mail címével megegyező felhasználónevet kap, valamint egy felhasználó jelszót, amelyet a felhasználó határoz meg. A felhasználót a felhasználóneve és jelszava egyértelműen azonosítja és csatlakozztatja a megadott adatokhoz. A regisztrációval a látogató megerősíti és garantálja, hogy felnőtt és teljes jogképességgel rendelkezik. A regisztrációval a látogató felhasználóvá válik, és megszerzi a vásárlás jogát. A termék vásárlásával a felhasználó vevővé válik.

Jelen Általános Szerződési Feltételek meghatározzák az online áruház működését, a látogató, a felhasználó és a vásárló jogait és kötelezettségeit, valamint az üzleti kapcsolatot a kezelő, az eladó és a felhasználó, mint az online áruház kínálatából származó termékek vevője között.

Szolgáltató és annak székhelye: Nutrisslim, élelmiszerek gyártása és forgalmazása, d.o.o., Podsmreka 5L, 1356 Dobrova, Szlovénia; a ljubljanai járásbiróság által nyilvántartva, ref. szám. 2010/9888

A vállalat adóalany

Közösségi adószám: SI42005485

Nyilvántartási szám : 3711676000

Szolgáltató elérhetőségei:

2. Az információk rendelkezésre állása

Az Eladó vállalja, hogy a felhasználó számára mindig rendelkezésre állnak:

  • az Eladó személyazonosságára vonatkozó információk (különös tekintettel a vállalat nevére és székhelyére, valamint a vállalat nyilvántartási számára);
  • kapcsolattartási adatok, amelyek lehetővé teszik a felhasználó számára, hogy gyorsan és hatékonyan kommunikáljon az Eladóval (e-mail cím, telefon stb.);
  • az információk a termékek vagy szolgáltatások alapvető jellemzőiről az online áruház kínálatában, beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciát;
  • az információk a termékek vagy az online áruházak szolgáltatásai elérhetőségéről;
  • a termékek kiszállításának módja és feltételei illetve a szolgáltatások teljesítésésről szóló információk, különös tekintettel a kézbesítés helyére és idejére;
  • a fizetés módjára vonatkozó információk;
  • az információk az online áruház ajánlatának érvényességéről;
  • az információk arról az időtartamról, amelyben a szerződéstől még el lehet állni, és az elállás feltételeiről;
  • az információk a termékek visszaküldésének lehetőségéről, valamint arról, hogy az ilyen visszaküldés mennyibe kerül a felhasználónak;
  • az információk a felhasználói panaszkezelési eljárásról és az információk az eladó kapcsolattartóiról a felhasználókkal való kapcsolattartáshoz.

3. Termékajánlat, szállítási határidő és átvétel

Az online üzleti tevékenység jellege miatt az online áruházban található termékek kínálata gyakran és gyorsan változik illetve frissül.

A raktáron lévő termékek kiszállítási ideje 2 munkanap a magyar szállítási címek esetében, kivéve, ha a GLS egyes szállítási címekre később szállít (lásd a 11. pontot). Egyéb termékek esetében az online áruházban a termék mellett megadott szállítási idő a magyar szállítási címekre vonatkozik. Az online áruház minden terméke ésszerű időn belül elérhető.

A felhasználó a rendelés leadása során megadhatja a termékek kézbesítésének módja egyikét:

  • postai átvétel, amely esetében a postaköltség is kifizetésre kerül.

4. Fizetési módok

Az Eladó a következő fizetési módokat teszi lehetővé a felhasználó számára a termékek online áruházban történő megvásárlásához:

Az Eladó az online áruházban megrendelt termékek fizetésének 3 biztonságos módját kínálja:

  • Készpénz illetve kártyás fizetés átvételkor, ebben az esetben az online áruházban megadott ár érvényes (lásd a 5. pontot);
  • PayPallal vagy hitelkártyával.
  • Fizetés hitelkártyákkal.

A hitel vagy bankkártyás illetve részletfizetés csak akkor lehetséges, ha a fizető felhasználói profiljában szereplő adatok megegyeznek a hitel vagy bankkártya tulajdonos felhasználói profiljában szereplő adatokkal.

A fizetési művelet mindaddig nem fejeződik be, amíg a rendelését el nem küldjük.

 

5. Árak

Az online áruházban megadott árak az online áruház minden regisztrált felhasználójára vonatkozik. Az online áruházban feltüntetett árakra a választott fizetési módtól függően (lásd a 4. pontot) különböző díjak kerülhetnek.

Az naturesfinest.hu online áruházban szereplő árak forintban vannak és már tartalmazzák az áfát. Az online áruházban szereplő árak a termékre vonatkoznak, és nem tartalmazzák a szállítási költségeket (lásd a 3. és 10. pontot). Az árak csak a termékek online áruházban történő elektornikus megrendelésére vonatkoznak.

Az árak a megrendelés leadásakor érvényesek és nincs előre meghatározott érvényességgük, ezért csak addig érvényesek, amíg minden alkalommal meg nem megváltoztatják őket. Annak ellenére, hogy az Eladó rendkívüli erőfeszítéseket tesz a legfrissebb és legpontosabb információk nyújtására, előfordulhat, hogy az árinformációk helytelenek. Az előző mondat szerinti esetben és abban az esetben, ha a termék ára a megrendelés feldolgozása során, azaz a megrendelés leadásától a megrendelés visszaigazolásáig változik, a Kereskedő:

  • a felhasználót (vevőt) értesíti az új árakról, a felhasználónak (vevőnek) ilyen esetben lehetősége van megrendelésének megváltoztatására, részleges vagy teljes törlésére vagy a megrendelés megerősítésére az új árakkal, mindezt külön költség nélkül; vagy
  • lehetővé teszi a felhasználó (vevő) számára, hogy elálljon a vásárlástól, és egyúttal olyan megoldást kínál neki, amely kölcsönös előnyöket és elégedettséget jelent.

A Nature’s Finest online áruház ajánlata gyakran és gyorsan frissítve illetve változtatva van. Az árak normál és kedvezményes árak formájában vannak feltüntetve. A kedvezményes termékek esetében egyértelmű, hogy melyik a termék szokásos ára (áthúzva) és melyik a kedvezményes ára.

A Nutrisslim online áruházban található árak megegyeznek az online áruház regisztrált tagjai és vendégei számára egyaránt. Az árak tartalmazzák az áfát. Az árak a megrendelés leadásakor érvényesek, és nem rendelkeznek előre meghatározott érvényességgel.

6. Vásárlás folyamata

6.1. Az adásvételi szerződés megkötéséhez vezető technikai lépések

A vásárlás folyamata során az alábbi technikai lépések állnak a felhasználó (vevő) rendelkezésére:

Bejelenkezés az online áruházba e-mail címmel vagy felhasználói jelszóval, ha a felhasználó (vevő) korábban már létrehozott felhasználói fiókot (lásd az 1. pontot);

  • termékek keresése az online áruház termékkínálatában;
  • a megvásárolni kívánt termék kiválasztása;
  • a kiválasztott megvásárolni kívánt termék hozzáadása a kosárba;
  • a megvásárolni kívánt termék mennyiségének meghatározása a kosárban;
  • a megvásárolni kívánt termék árának áttekintése a kiválasztott mennyiségben, beleértve a felszámított adót is, ha az felszámításra kerül;
  • a termék kiszállításának módjának megválasztása (lásd még a 3. és 10. pontot);
  • a fizetési mód kiválasztása (lásd még a 4. pontot);
  • a megrendelés áttekintése a termék kiválasztott szállítási módjával és a kiszámított szállítási költségeivel, ha van ilyen, valamint a megrendelés visszaigazolása és ezáltal a vásárlás teljesítése (lásd még a 6.3. és 6.4. pontot).

6.2. Technológiai eszközök, amelyek lehetővé teszik a hibák azonosítását és kijavítását a rendelés leadása előtt

A rendelés leadása előtt a felhasználó (vevő) a grafikus felhasználói felületen keresztül azonnal, egyszerűen és problémák nélkül:

  • megnézheti és áttekintheti, hogy mely termékeket választotta ki és adta hozzá a kosárba;
  • megnézheti és áttekintheti az egyes termékek árát és az egyes termékek teljes kiválasztott mennyiségének teljes árát;
  • megváltoztathatja az egyes termékek kiválasztott mennyiségét és kiszámíthatja az így megváltozott mennyiség új árát;
  • eltávolítja a kosárból azokat a kiválasztott termékeket, amelyeket nem akar megvásárolni, és
  • felszámolja a megfelelő adót a kiválasztott termékre vonatkozó adómérték és annak ára szerint.

A rendelés megerősítése előtt a felhasználó (vevő) a grafikus felhasználói felületen keresztül azonnal, egyszerűen és problémák nélkül:

  • megváltoztathatja a kiválasztott szállítási módot;
  • megváltoztathatja a kiválasztott fizetési módot és
  • attekintheti és megerősítheti az egyes változásokat.

6.3. A rendelés elfogadása

A rendelés leadása után a felhasználó (vevő) e-mailben értesítést kap az Eladótól a rendelés elfogadásáról. Az értesítés kézhezvételétől számított 1 órán belül a felhasználónak (vevőnek) lehetősége van a megrendelés következmények nélküli lemondására. A lemondás lehetőségének kivételével a felhasználó (vevő) a megrendelés leadása után nem változtathatja meg a megrendelés tartalmát. A felhasználó (vevő) mindig átfogó információkkal rendelkezik az egyes megrendelés állapotáról és tartalmáról a weboldalán található profiljában.

 

6.4. A rendelés megerősítése

Ha a felhasználó (vevő) nem vonja vissza a rendelést, akkor az további feldolgozásra kerül. Az Eladó  a kézhezvételt követően átnézi a megrendelést, ellenőrzi a megrendelt termékek elérhetőségét és megerősíti vagy okkal elutasítja a rendelést. Az Eladó a felhasználó (vevő) által megadott telefonon is kapcsolatba léphet a felhasználóval (vevővel), hogy ellenőrizze az adatokat, vagy biztosítsa a szállítás pontosságát. A megrendelés visszaigazolását követően az Eladó e-mailben értesíti a felhasználót (vevőt) a várható szállítási határidőről. A felhasználó (vevő) és az Eladó között a megrendelt termékek megvásárlására vonatkozó adásvételi szerződés ebben a szakaszban visszavonhatatlanul létrejön (lásd a 7. pontot).

 

6.5. Az áruk kiszállítása

Az Eladó a megbeszélt határidőn belül elkészíti és elküldi a megrendelt termékeket, valamint e-mailben értesíti erről a felhasználót (vevőt). Az előző mondatból származó e-mailben az Eladó tájékoztatja a felhasználót (vevőt) a termék visszaküldési politikájáról, valamint panasz vagy késedelem esetén tájékoztatja a kapcsolattartókról.

 

 

7. Adásvételi szerződés

Az Eladó annak a felhasználónak, aki megvásárolja a terméket az online áruházból, írásbeli számlát állít ki a költségek lebontásával és a vásárlástól való elállás jogának magyarázatával a vásárolt termék visszaküldésével, ha ez szükséges és lehetséges. Az adásvételi szerződés megrendelés formájában elektronikus formában tárolódik az Eladó szerverén, és a felhasználó (vevő) számára bármikor elérhető a felhasználó profiljában. Az adásvételi szerződés magyar nyelven jön létre.

Az adásvételi szerződés az Eladó és a felhasználó (vevő) között akkor jön létre, amikor az Eladó megerősíti a rendelést (lásd a 6.2. Pontot). Ettől a pillanattól kezdve az összes ár és egyéb vásárlási feltétel rögzített, és vonatkozik mind az Eladóra, mind a felhasználóra (vevőre).

7.1 Kedvezmények, promóciós kódok, szerencsekerék
A kedvezmények nem halmozódnak! Ha a weboldalon található termékek már akciósan, ill bármilyen kedvezményt már meghatároztak rájuk, további kedvezmények nem vonatkoznak rájuk.

 

7.1 Kedvezmények, promóciós kódok, szerencsekerék

A kedvezmények nem halmozódnak fel! Ha a weboldalon található termékek már akciósan, ill bármilyen kedvezményt már meghatároztak rájuk, további kedvezmények nem vonatkoznak rájuk.

 

8. A vásárlástól való elállás joga és a termékvisszaküldés

Az értékesítési távszerződések esetén a vevőnek joga van az áru átvételét követő 14 napon belül értesíteni a vállalatot arról, hogy eláll a szerződéstől, anélkül, hogy indokolnia kellene döntését. A vevőnek a szerződéstől való elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül szükséges visszaküldenie az árut.

 

Az egyetlen költség, amelyet a vevő visel a szerződés elállása kapcsán, az az áru közvetlen szállítási és utólagos visszaküldési költsége a szolgáltató címére. A szolgáltató a termékek vételárát térítti vissza a vevőnek, és nem a szállítási költségeket.

 

Azon szerződés alóli elállás esetén, ahol bónusz lett felhasználva (pl. ingyenes szállítás), ezekre az összegekre kedvezmény szerint van tekintve, és nem kerülnek visszatérítésre a felhasználónak.

 

Például: Ha a vevő 34 Ft-ot fizet a termékekért (és nem került felszámolásra a szállítás költsége), az áru visszaküldése során a vevőnek levonjuk a szállítási költséget (2,99 Ft), annak ellenére, hogy a bónusz miatt nem került felszámításra a termékek kisszállítása során. Tehát ebben az esetben az Eladó köteles visszatéríteni 31,01 Ft-ot a vevőnek.

A felhasznált ajándékutalványt a szerződés alóli elállás esetén az Eladó fizetési eszköz szerint elemzi és ajándékutalvány formájában küldi vissza, a befizetett összeget pedig visszatéríti a felhasználó folyószámlájára.

A tervezett visszaküldésről írásban tájékoztasson minket az [email protected] e-mail címre.

Az elállásról szóló nyilatkozatot visszaküldési űrlap vagy egyértelmű nyilatkozat útján teheti meg, amelyben egyértelműen kijelenti, hogy eláll a szerződéstől. Akkor tekinthető úgy, hogy a vevő időben benyújtotta az elállási nyilatkozatot, ha azt a szerződéstől való elállásra meghatározott határidőn belül elküldi. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos bizonyítási teher a vevőt terheli.

A visszaküldési űrlap ITT  (kattintás) található.

A www.naturesfinest.hu szolgáltatótól vásárolt összes termék olyan jellegű, hogy postai úton visszaküldhető.

A pénzvisszatérítést a vállalat haladéktalanul vagy legkésőbb az elállási értesítés kézhezvételét követő 14 napon belül kell teljesítenie. Az Eladó a beérkezett kifizetéseket ugyanazokkal a fizetési módokkal téríti vissza a vevőnek, mint amelyeket a vevő használt, kivéve, ha a vevő kifejezetten más fizetési eszköz használatát kérte, és ha a vevő ennek következtében semmilyen költséget nem visel.

Az átvett termékeket sértetlenül, eredeti csomagolásban és változatlan mennyiségben kell a felhasználónak visszaküldenie az Eladónak, kivéve, ha a termékek a felhasználó (vevő) hibája nélkül eltorzulnak, megrongálódnak, elvesznek vagy mennyiségük csökken.

A vevő a szerződés ellálása pillanatáig nem használhatja szabadon a terméket, de az online áruház jellege (távszerződés) miatt lehetősége van újra átgondolni a termék megvásárlását.

Hacsak a felek másképp nem állapodnak meg, a fogyasztónak nincs joga elállni a szerződéstől:

  • az egészségügyi vagy higiéniai okokból visszaküldésre alkalmatlan lezárt áruk szállítása során, ha a fogyasztó a kézbesítés után kinyitotta a pecsétet;
  • azok áruk során, amelyek ára az olyan piacok ingadozásaitól függ, amelyekre a vállalatnak nincs befolyása, és amelyek az elállási időn belül bekövetkezhetnek;

Abban az esetben, ha a vevő nem vette fel a csomagot a megrendelésével, annak ellenére, hogy az eladó vagy a kézbesítő személy többször is értesítette a szállításról, és várt a csomag átvételére, a csomag vissza lett küldve a cég székhelyére. Amennyiben a vevő más fizetési módot választott, mint az utánvétes, a vevőnek joga van a csomag újraküldéséhez, az eladónak pedig ilyen esetben joga van az újraküldési költségek felszámítására. Ha a visszaküldött termékek megsérültek, az eladónak joga van a sérült termékeket megsemmisíteni. Ebben az esetben a vevő nem gyakorolhatja a vételár visszatérítésére vonatkozó jogát.

 

9. Termék illetve rejtett hibák

Az Eladónak az árut a szerződésnek megfelelően kell eljuttatnia a vevőhöz, és felelősséggel tartozik annak teljesítésében bekövetkezett termékhibákért.

A vevőnek tájékoztatnia kell az Eladót a hiba részletes leírásával az [email protected] címen vagy a +3618089150 telefonszámon.

Termékhiba esetén a vevő a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül, vagy 2 éven belül, amikor az árut átvette, reklamációt érvényesíthet az Eladónál.

 

Az Eladó gondoskodni fog arról, hogy a reklamációban szereplő összes termék kicserélésre vagy annak vételára visszatérítésre kerüljön a vevő folyószámlájára. Az ebből a címből eredő fennálló jogok gyakorlása során a vevőnek az értesítés során részletesebben kell leírnia a hibát az Eladónak, és lehetővé kell tennie számára, hogy megvizsgálja a terméket. Ha a hiba nem vitatott, a kereskedőnek a lehető leghamarabb, de legkésőbb 8 napon belül eleget kell tennie a fogyasztó követelésének. Azonban, ha vita merül fel a hibával kapcsolatosan, az Eladónak 8 napon belül írásbeli választ kell adnia a vevőnek. Az Eladó azonban fenntartja a jogot a reklamáció elutasítására a következő esetekben:

  • ha a visszaküldött áru megsérült a vevő által,
  • ha a visszaküldött áruk nem rendelkeznek biztonsági pecséttel vagy nem az eredeti csomagolásban vannak,
  • ha az Eladó megállapítja, hogy a termék a vevő nem megfelelő magatartása miatt megsérült vagy használhatatlan.

A fogyasztó a következőket kérheti: A hiba elhárítását, a fizetett összeg visszatérítését a hiba arányában, az áru cseréjét vagy a fizetett összeg visszatérítését.

A fogyasztó szerződéstől való elállási jogának gyakorlásához szükséges űrlap ITT található (kattintás).

A termék hibás:

  • ha a dolog nem rendelkezik a szokásos használatához vagy az eladáshoz szükséges tulajdonságokkal;
  • ha a dolog nem rendelkezik a különleges felhasználáshoz szükséges tulajdonságokkal, amelyek miatt a vevő megvette, de amelyekről az Eladó tudott vagy tudnia kellett volna;
  • ha a dolognak nincsenek kifejezetten vagy némán megegyezett vagy előírt tulajdonságai;
  • ha az Eladó olyan dolgot kézbesített, amely nem felel meg a mintának vagy a modellnek, kivéve, ha a minta vagy modell csak értesítés céljából lett feltüntetve.
10. Jótállás

A termékekre akkor vonatkozik a jótállás, ha ez a számlán vagy a jótállási jegyen szerepel. A jótállás a jótállási jegyen feltüntetett utasítások és feltételek betartása, valamint a számla benyújtásával érvényes. A jótállási határidő a jótállási jegyen vagy a számlán szerepel. A jótállási információk a termék online áruházban való bemutatásánál is fel vannak tüntetve. Ha az online áruházban a jótállásról nem található semmileyen információ, akkor a termékre nem vonatkozik a jótállás.

A felhasználó (vevő) a jótállást az Eladótól vagy közvetlenül a termék gyártójától vagy annak hivatalos szervizétől igényelheti. A jótállást az ügyfél jótállási jeggyel és számlával igényelheti. A gyártó vagy annak meghatalmazott szervizközpontja köteles a jótállási javítást a javítáni szükséges termék átvételétől számított 45 napon belül elvégeznie, ellenkező esetben a terméket szükséges kicserélni egy másik, egyenértékű, tökéletes állapotú termékkel.

11. Szállítás

Az Eladó a megrendelt termékeket a megbeszélt határidőn belül eljuttatja a felhasználóhoz (vevőhöz). Az Eladó szerződéses partnere a küldemények szállításában a GLS szállítási szolgáltatás. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy más szállítási szolgáltatást válasszon, ha a megrendelést hatékonyabban tudja teljesíteni.

Geen verzendkosten

Als de totale waarde van de producten die in de winkelwagen zijn toegevoegd de aangegeven drempel voor gratis verzending in de online winkel overschrijdt, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht op uw bestelling. Het totale bedrag wordt berekend rekening houdend met alle gebruikte kortingsbonnen, wat betekent dat de prijs die nodig is om aan de voorwaarde voor gratis verzending te voldoen, bestaat uit de uiteindelijke prijs van de producten, inclusief de toegepaste kortingen.

Andere extra kosten, zoals kosten voor de betaalmethode of producten die aan de bestelling worden toegevoegd nadat de eerste aankoop is geplaatst, zijn niet inbegrepen in de totale bestelwaarde en zijn vereist om te voldoen aan de voorwaarde voor gratis verzending.

12. Biztonság

Az Eladó és a Kezelő megfelelő technológiai és szervezési eszközöket használnak a személyes adatok és a kifizetések továbbításának és tárolásának védelme érdekében. Erre a célra egy 128 bites SSL tanúsítvány használnak, amelyet erre meghatalmazott szervezet állított ki.

A biztonságos hitelesítésről és hitelkártya-tranzakciókról a Cardinity gondoskodik. A hitelkártya hitelesítésének végrehajtása valós időben történik, az adatok azonnali ellenőrzésével a bankokban. A kártya adatai nem tárolódnak az Eladó szerverén.

 

A biztonságért maga a felhasználó is felelős, éspedig azzal, hogy gondoskodik a felhasználóneve és jelszava biztonságáról, valamint biztosítja a számítógép megfelelő szoftveres és vírusellenes védelmét.

 

13. Az értesítéshez való jog

Önnek joga van az ingyenes információkhoz a személyes adatairól, amelyek rendelkezésünkre állnak, valamint joga van ezen adatok törlésére is. Ha bármilyen kérdése van az adatok törlésével, feldolgozásával vagy felhasználásával kapcsolatban, kérjük, forduljon az [email protected] címre, vagy küldjön követeményt postán keresztül.

Értesítések a rendelés állapotáról: fenntartjuk a jogot, hogy a regisztráció során megadott telefonszámon keresztül SMS-ben értesítsük, amikor rendelése feladásra kerül, és ha a csomag 3-5 napig nem kerül átvételre. Ha a csomag 5 napnál hosszabb ideig nem kerül átvételre, fenntartjuk a jogot, hogy emlékeztetőül felhívjuk a megadott telefonszámon.

Értesítések: miután feliratkozott az értesítésekre, az Ön engedélyével a nevét, telefonszámát és e-mail címét promóciós célokra fogjuk felhasználni, amíg le nem iratkozik az értesítésekről. Az éresítesekre csak akkor iratkozik fel, ha rendeléskor egy speciális mezőt jelöl meg, amely lehetővé teszi a feliratkozást.

 

Ha megadja e-mail címét a Facebookon vagy a www.nuturesfinest.hu első oldalán található űrlapon, amelyen keresztül hozzájut a kedvezményes kuponokhoz, az Ön e-mail címe mentésre kerül, hogy tájékoztassuk Önt a különleges ajánlatokról és akciókról a www.naturesfinest.hu online áruházból. Az adatbáziből akármikor leiratkozhat úgy, hogy üzenetet küld az [email protected] címre, vagy rákattint a promóciós üzenet alján található ”Leíratkozás” linkre.

 

Ha le szeretne iratkozni az alkalmi promóciós SMS-üzenetekről, kérjük, küldjön egy e-mailt a [email protected] címre, és adja meg az üzenetben a telefonszámát. Ez az egyetlen módja annak, hogy eltávolítsuk Önt az SMS-ek címzettjeinek adatbázisából.

 

Az elekronikus és/vagy SMS reklámüzenetek a következő összetevőket fogják tartalmazni:

  • világosan és egyértelműen reklámüzenetekként jelennek meg,
  • a feladó egyértelműen azonosításra kerül,
  • a különféle kampányok, promóciók és egyéb marketing technikák ilyenként lesznek megjelölve, és egyértelműen meghatározzák a részvétel feltételeit,
  • világosan be lesz mutatva a reklámüzenetekről való leiratkozás módja,
  • a szolgáltató kifejezetten tiszteletben tartja a felhasználó kérését, hogy nem szeretne több reklámüzenetet kapni.

14. Gyerkemvédelem

Az online áruház Eladója a szülők vagy gondviselők kifejezett engedélye nélkül nem fogadja el rendeléseket valakitől, akiről tudja vagy gyanítja, hogy gyerek. Az Kezelő és az Eladó az online áruházban nem kínálnak szabad hozzáférést a gyermekek számára káros termékekhez vagy szolgáltatásokhoz.

A Kezelő és az Eladó nem fogadnak el semmilyen gyermekekre vonatkozó személyes adatot sem a szülők vagy gondviselők kifejezett engedélye nélkül, és nem továbbítják a gyermekektől szerzett adatokat harmadik feleknek, kivéve szülőknek vagy gondviselőknek.

Bármely gyermekeknek szánt kommunikáció koruknak megfelelő lesz, és nem fogja kihasználni a gyermekek bizalmát, tapasztalathiányát vagy hűségtudatát.

15. Adatvédelmi nyilatkozat

A jelen Általános Szerződési Feltételek egy része az ITT (kattintás) elérhető Adatvédelmi nyilatkozat is.

 

16. Felhasználói vélemények és termékértékelés

A felhasználók vagy látogatók véleménye, hozzászólása és termékértékelése az online áruház funkcionalitásának része, és a felhasználói közösségnek szól.

Az Eladó és a Kezelő nem felelősek a felhasználók vagy a látogatók által megadott vélemények, hozzászólások és termékértékelések tartalmáért. A Kezelő a közzététel előtt megvizsgálja a véleményeket, hozzászólásokat és értékeléseket, valamint elutasítja azokat, amelyek nyilvánvaló hazugságokat tartalmaznak, félrevezetőek, sértőek, obszcének vagy a Kezelő véleménye szerint nem előnyösek az online áruház többi felhasználója vagy látogatója számára. Az Eladó és a Kezelő nem vállalnak felelősséget a véleményekben, hozzászólásokban és értékelésekben szereplő információkért illetve ezen információkból eredő felelősségért.

 

A vélemény, hozzászólás vagy értékelés leadásával a felhasználó vagy a látogató kifejezetten elfogadja a használati feltételeket, és a Kezelő engedélyezi a szöveg egy részének vagy egészének az összes elektronikus és egyéb médiában való közzétételét. A Kezelőnek joga van a vélemény, hozzászólás vagy értékelés tartalmát korlátlanul és bármilyen célra felhasználni, amely a Kezelő üzleti érdekében van, ideértve a reklámokban vagy más marketing kommunikációban való közzétételt is. A vélemény, hozzászólás vagy értékelés szerzője egyidejűleg kijelenti és garantálja, hogy az írásbeli vélemények, hozzászólások vagy értékelések anyagi és erkölcsi szerzői jogainak tulajdonosa, és ezeket a jogokat ingyenesen, nem kizárólagosan és korlátlanul átruházza a Kezelőre.

17. Fellelősségvállalás

Az Kezelő mindent megtesz annak érdekében, hogy az online áruházban közzétett információk naprakészek és helyesek legyenek, azonban a termék jellemzői, a szállítás határideje vagy az árak olyan gyorsan változhatnak, hogy az Kezelő nem győzi időben kijavítani őket az online áruházban. Ilyen esetben a Kezelő vagy az Eladó értesíti a felhasználót (vevőt) a változásokról, és lehetővé teszi számára, hogy visszavonja vagy megváltoztassa a rendelést (lásd az 5. pontot).

Attól a pillanattól kezdve, hogy a szállítmány a rendelt termékekkel postára lett adva,  az Eladó nem felel a küldemény fizikai megrongálódásáért, károsodásáért vagy elvesztéséért, sem a küldeményben lévő tartalom hiányáért, sem a küldemény nyitás jeleinek feltüntetéséért. Ezekben az esetekben a felhasználónak (vevőnek) panaszeljárást – reklamációt kell kezdeményeznie a GLS szolgáltatásnál. A szállítmány károsodása esetén ezt úgy teszi meg, hogy a küldeményt a legközelebbi GLS kapcsolattartó pontra viszi, ugyanolyan állapotban, mint azt átvette, anélkül, hogy bármit hozzáadna vagy eltávolítana, majd kitölti a reklamációs űrlapot. Az Eladó a GLS szállítás szolgáltatással együtt biztosítja, hogy a reklamációt a lehető legrövidebb időn belül meglesz oldva.

18. Panaszok, viták és jogalkalmazás

Az Eladó tiszteletben tartja a hatályos fogyasztóvédelmi előírásokat. Az Eladónak hatékony panaszkezelő rendszere van, és egy erre kijelölt személlyel rendelkezik, akivel a felhasználó (vevő) probléma esetén telefonon vagy e-mailen kapcsolatba léphet. Probléma esetén a felhasználó (vevő) segítségért fordulhat a következő telefonszámon: 061 6555868. A felhasználó (vevő) a fennálló panaszt az [email protected] e-mail címre nyújthatja be. A panasz eljárási folyamata bizalmas.

Az Eladó öt munkanapon belül megerősíti s panasz beérkezését, és tájékoztatja a felhasználót (vevőt), hogy mennyi időbe tellik, hogy feldolgozza, valamint folyamatosan tájékoztatja az eljárás előrehaladásáról is. Az Eladó mindent megtesz a viták békés úton történő rendezése érdekében. Ha a vita békés úton nem kerül rendezésre, az Eladó és a felhasználó közötti összes vita rendezésére kizárólag a helyi illetékes ljubljanai bíróság megbízott. Az Eladó és a felhasználó (vevő), mint az elektronikus kereskedelem résztvevői, kölcsönösen elismerik az elektronikus üzenetek érvényességét a bíróságon. Az Eladó arra törekszik, hogy az esetleges viták békés úton kerüljenek rendezésre.

2015 november 14-én hatályba lépett a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének törvénye (a Szlovén Köztársaság Hivatalos Közlönye, sz.: 81/2015.; a továbbiakban ZIsRPS). A ZIsRPS a vállalatok és a fogyasztók közötti belföldi és határokon átnyúló viták bíróságon kívüli rendezését a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének szolgáltatója (a továbbiakban: az IRPS szolgáltatója) közvetítésével.

A jogi normáknak megfelelően a Szolgáltató nem ismer el egyetlen bíróságon kívüli fogyasztói vitarendező Szolgáltatót sem, mint illetékest a fogyasztói viták rendezésében, amelyet a magánfelhasználó maga kezdeményezhet a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvénynek megfelelően.

A Nutrisslim d.o.o. vállalat nem ismer el egyetlen bíróságon kívüli fogyasztói vitarendező szolgáltatót sem, mint illetékest a fogyasztói viták rendezésében, amelyet a magánfelhasználó maga kezdeményezhet a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvénynek megfelelően.

A szolgáltató lehetővé teszi az online vásárlást a Szlovén Köztársaság területén, és a weboldalán elektronikus linket tesz közzé az online fogyasztói vitarendezési platformhoz (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Jelen Általános Szerződési Feltételek, valamint az Eladó és a felhasználó (vevő) közötti minden jogvitára a szlovén anyagi és eljárásjog vonatkozik és hatályos, a nemzetközi magánjog szabályainak alkalmazása nélkül, amelyek jeleznék bármely más törvény alkalmazását.

Minden kapcsolatra, valamint az ezen Általános Szerződési Feltételek által nem szabályozott jogokra és kötelezettségekre, a kötelezettségek kódexe, az elektronikus kereskedelemről szóló törvény, a személyes adatok védelméről szóló törvény és a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseit szükséges értelemszerűen alkalmazni.

19. Felelősség vállalási nyilatkozat

Az ezen a weboldalon található termékinformációk és egyéb tanácsok nem helyettesítik a megfelelő orvosi ellátást egészségügyi problémák esetén, és betegségmegelőzés szempontjából orvosilag nem elismertek. A weboldalon található egyes termékről szól állításokat az állami intézmények nem értékelték, és nem felelnek meg a betegségek diagnosztizálására, kezelésére vagy megelőzésére. Az információk csak tájékoztatási célokra szolgálnak, és nem helyettesíti orvosának vagy más egészségügyi szakembernek a tanácsát. Ha bármilyen gyógyszert vagy egyéb étrend-kiegészítőt szed, és ha valamilyen egészségügyi problémára gyanakszik, fordjulon kezelőorvosához vagy gyógyszerészéhez termékeink használata előtt. A kockázatokról és a mellékhatásokról kérdezze kezelőorvosát vagy gyógyszerészét. A terhes és szoptató anyukák, valamint a gyermekek és a bármilyen egészségügyi problémával küzdő személyek számára nem javasoljuk a termékek használatát. Használat előtt feltétlenül beszéljen kezelőorvosával vagy gyógyszerészével.

20. Követeljen számlát

 

Az Eladónak számlát kell kiállítania a termékértékesítésről vagy a szolgáltatásnyújtásról, és azt át kell adnia a vevőnek. A vevőnek át kell vennie a számlát, és az üzlethelyiség elhagyása után magánál kell tartania.

21. Változások az Általános Szerződési Feltételekben

Az online áruházak működését, az adatvédelmet és a Kezelő online áruházának működésével kapcsolatos egyéb területeket érintő előírások változása esetén, valamint saját üzletpolitikának változása esetén a Kezelő megváltoztathatja és/vagy kiegészítheti a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről minden úton megfelelő módon kell értesítenie a felhasználókat, ideértve különösen a www.naturesfinest.hu weboldalon keresztül történő értesítést. Az Általános Szerződési Feltételek bármely módosítása és/vagy kiegészítése a módosítások és/vagy kiegészítések közzétételétől számított nyolc nap elteltével lép hatályba és használatba. Ha az Általános Szerződési Feltételek módosítására és/vagy kiegészítésére van szükség az előírások betartása érdekében, akkor ezek a módosítások és/vagy kiegészítések kivételesen rövidebb időn belül léphetnek hatályba és használatba.

Az a felhasználó, aki nem ért egyet a jelen Általános Szerződési Feltételek módosításával és/vagy kiegészítésével, az Általános Szerződési Feltételek módosításaíról és/vagy kiegészítéséről szóló értesítés közzétételét követő nyolc napon belül köteles lemondani regisztrációját, ellenkező esetben ennek az időtartamnak lejárta után figyelembe van véve, és ezzel ellentétes bizonyíték nem elfogadható, hogy a felhasználó elfogadja az Általános Szerződési Feltételek módosítását és/vagy kiegészítését. A regisztráció törlését a felhasználó írásbeli nyilatkozattal végezheti el az  [email protected] címen.

 

Az Általános Szerződési Feltételeket az Eladó és Kezelő igazgatója fogadta el Ljubljanában, 2010. augusztus 27-én.

 

Rengeteg kellemes és kedvező vásárlást kívánunk online áruházunkban!

Delivery
Csak 18000Ft az INGYENES SZÁLLÍTÁSHOZ
Kosárban lévő termékek

Nincsenek termékek a kosárban.

Különleges ajánlat csak itt!

Adja hozzá a rendeléséhez és spóroljon!

-72%
FatBurn Tea*

Hozzájárul a zsíranyagcseréhez, eltávolítja a túlsúlyt és természetesen elnyomja az éhségérzetet

10.790 Ft 3.020 Ft
-40%
IMUNUP*

7 aminosavat, 11 vitamint és 8 ásványi anyagot tartalmaz az erős immunrendszer érdekében

7.900 Ft 4.740 Ft
-40%
D3 vitamin por*

A d3 vitamin por biológiailag leghozzáférhetőbb formája

3.820 Ft 2.290 Ft