A CSOMAG KÉZBESÍTÉSE
- Hol van a csomagom?
Csomagjának helyszínét a csomagkövetési szám megadásával ellenőrizheti (amelyet a csomag kézbesítésével kapcsolatos e-mailben kapott) a következő linken: https://gls-group.eu/HU/en/parcel-tracking
- Hol tudhatom meg a csomagkövetési számot?
E-mailben küldjük el Önnek a csomag nyomonkövetési számát, ahol tájékoztatni fogjuk Önt csomagjának szállításáról és kézbesítéséről. Valamint a követési szám a GLS szállítási szolgáltatás által küldött összes üzenetben is szerepel.
- Hogyan szállítjátok ki a csomagokat?
A csomagok kiszállításához a GLS Magyarország szállítási szolgáltatást használjuk. A futár arra a címre kézbesíti a csomagot, amelyet megrendeléskor adott meg. A csomagokat munkanapokon szállítjuk ki. Ha a csomag kézbesítésekor nem tartózkodik a megadott címen, akkor a csomag átvételéhez szükséges összes információt megkapja (a postaládájában vagy e-mailben illetve SMS-ben).
- Nehézségeim vannak a kézbesítéssel, mit tehetek?
A szállítással kapcsolatos segítségért forduljon a GLS Magyarország szállítási szolgáltatáshoz a következő telefonszámon: (+36 29) 886 700 vagy (+36 20) 890-0660* vagy e-mailben az [email protected] címen – hétfőtől péntekig 7.00 – 20.00 óra között.
Ugyanúgy elérhetőek vagyunk az [email protected] címen is. Örömmel segítünk a probléma megoldásában és lehetővé tenni, hogy a csomag mielőbb Önnél legyen.
- Mennyi a szállítási költség?
18.000 Ft alatti vásárlás esetén a GLS Magyarország útján történő szállítás költsége 1590 Ft.
18.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!
- Sérült termékek lettek kézbesítve
Ha a csomag sérülését észleli, a kézbesítés során megjegyzést kell adnia arról, hogy a csomag sérült. Ezután küldje el nekünk az részleteket (a fényképeket is) az [email protected] címre a csomag kézhezvételétől számított 60 napon belül. Ellenőrizni fogjuk, hogy jogosult-e új termékek cseréjére, és ennek megfelelően adjuk meg a további utasításokat.
- Csomagbiztosítás
A csomagbiztosítás megnyugvást nyújt a küldeményeikért aggódó ügyfelek számára. Sérült vagy hiányzó termékek esetén a mi költségünkön garantáljuk a megoldást, hogy a lehető leggyorsabban megkapja a megrendelt termékeket.
- Kihagyja a sort
A „sor kihagyása” szolgáltatással rendelkező rendelések feldolgozása és csomagolása prioritási alapon történik. Így biztosíthatja a csomag gyorsabb kézbesítésének ellenértékét.
REKLAMÁCIÓ
- Szereteném visszaküldeni a terméket. Hogyan tudom ezt megtenni?
A vásárlást követő 60 napon belül a termékek visszaküldése esetén, értesítsen bennünket az [email protected] e-mail címen.
A termékek visszaküldési címe: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, SI-Slovenija/Szlovénia.
A termékek visszaküldésénél elengedhetetlen a kitöltött visszaküldési űrlap csatolása, amely ITT található.
A szerződéstől illetve a megrendelt árucikkektől való elállás jogáról az Általános Szerződési Feltételekben olvashat bővebben ezen a linken: http://www.naturesfinest.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/
- A csomagban hibás termékek voltak
Ha hibás vagy sérült termékeket kapott, kérjük, küldje el nekünk a részleteket (a fényképeket is) a csomag kézhezvételétől számított 60 napon belül. Ellenőrizni fogjuk, hogy jogosult-e az új termékek cseréjére, és ennek megfelelően adjuk meg a további utasításokat. A tárgy mezőbe írja be megrendelésének visszaigazolási számát, hogy könnyebben megtalálhassuk rendelését és azonnal feldolgozhassuk kérését.
- Hiányzó termékek
Tisztában vagyunk azzal, hogy a teljes megrendelés átvétele fontos Önnek és ugyanúgy nekünk is! Mindent megteszünk annak érdekében, hogy rendelését időben és jó állapotban szállítsuk ki.
Kérjük, 60 napon belül forduljon az [email protected] e-mail címre, hogy megszervezhessük a hiányzó termékek pótlását. A tárgy mezőbe írja be megrendelésének visszaigazolási számát, hogy könnyebben megtalálhassuk rendelését és azonnal feldolgozhassuk kérését.
INFORMÁCIÓK A RENDELÉSEKRŐL
- Hogyan használhatom fel a kedvezmény kódot?
Egy vásárlás során egy kedvezmény kódot használhat fel, amelyet a vásárlás utolsó lépésében adott meg a Pénztárnál.
- Mi a teendő, ha nem kapok rendelés visszaigazoló e-mailt?
A visszaigazoló e-mailek automatikusan elküldésre kerülnek a weboldalunkon történő vásárlás után. Ha még nem kapta meg, akkor először ellenőrizze a levélszemét (spam) postáját.
Lehet, hogy vásárlás során rossz e-mail címet adott meg. Ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és együtt ellenőrizzük a történteket. Először azonban mindenképpen ellenőrizze a levélszemét (spam) postáját.